FM Bank zmienia się w Nest Bank

FM Bank PBP po przejęciu przez brytyjski fundusz AnaCap przeprowadza dogłębny rebranding. Od listopada wszystkie jego placówki będą występować pod szyldem Nest Banku.

Aktualizacja: 06.09.2016 14:49 Publikacja: 06.09.2016 14:40

Foto: Materiały prasowe

Nest Bank jest marką handlową FM Banku PBP, działającego dotychczas na rynku pod dwiema markami: Bank Smart i BIZ Bank. Z końcem października dotychczasowe marki handlowe, podobnie jak nazwa FM Bank PBP, zostaną zastąpione jednolitą marką handlową i nazwą Nest Bank.

W tym momencie bank ma 52 placówki własne i ponad 40 uruchomionych w ramach franczyzy, którą chce rozwijać głównie w mniejszych miastach. - Tygodniowo otwieramy 2 placówki franczyzowe, do końca roku będziemy ich mieli dwa razy tyle, czyli 80, plus 53 placówki własne. W ciągu półtora roku powinniśmy otworzyć 300 placówek franczyzowych" – zapowiada Bartosz Chytła, wiceprezes banku.

19 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Finanse
EBOR i Enterprise Investors inwestują w eTravel
Finanse
Oszczędności Polaków rosną szybciej niż ich długi. Kogo to martwi?
Finanse
Ofiary Berniego Madoffa odzyskały już 94 procent swoich pieniędzy
Finanse
Chcesz obniżyć podatek PIT? To ostatni dzwonek na wpłatę na IKZE
Finanse
Ameryka nie wykopie wszystkich bitcoinów. Obietnica Trumpa nie do spełnienia