Wykorzystać ukryty potencjał polskich firm

Chcąc podbijać zagraniczne rynki, polskie firmy najpierw powinny rozbudować swoja bazę w kraju i okrzepnąć na rodzimym gruncie – mówili uczestnicy dyskusji.

Publikacja: 20.06.2018 21:00

Uczestnicy debaty: Paweł Surówka – PZU, Cezary Kaźmierczak – Związek Pracodawców Polskich, Mirosław

Uczestnicy debaty: Paweł Surówka – PZU, Cezary Kaźmierczak – Związek Pracodawców Polskich, Mirosław Bendzera – Famur, Witold Drożdż – Orange Polska, Piotr Pękała – ekonomista EY

Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński

Patrząc na Polskę z perspektywy ostatnich 30 lat, widzimy, że pomimo nieprzerwanego wzrostu i rozwoju nie udało nam się stworzyć zbyt wielu międzynarodowych czempionów. Wywołuje to pewien niedosyt. Czy słusznie? Odpowiedzi szukali uczestnicy debaty „Czy polskie firmy wykorzystują w pełni swój potencjał? Ich wkład w rozwój polskiej gospodarki".

Przede wszystkim Polska

Pozostało jeszcze 96% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Opinie Ekonomiczne
Stanisław Stasiura: Kanada – wybory w czasach wojny celnej
Opinie Ekonomiczne
Adam Roguski: Polscy milionerzy wolą luksusowe samochody i spa niż nieruchomości
Opinie Ekonomiczne
Grzegorz W. Kołodko: Szeroki świat czy narodowy zaścianek?
Opinie Ekonomiczne
Leszek Pacholski: Interesy ludzi nauki nie uwzględniają potrzeb polskiej gospodarki
Materiał Promocyjny
Jak Meta dba o bezpieczeństwo wyborów w Polsce?
Opinie Ekonomiczne
Damian Guzman: Czy polskie firmy będą przenosić się do Rumunii?