Akcja wizerunkowa Naczelnej Rady Adwokackiej droga, ale czy efektywna?

Naczelna Rada Adwokacka postanowiła wydać ponad pół miliona złotych na magazyn, który ukaże się jedynie cztery razy w roku.

Aktualizacja: 02.05.2018 06:52 Publikacja: 01.05.2018 17:20

Akcja wizerunkowa Naczelnej Rady Adwokackiej droga, ale czy efektywna?

Foto: Fotorzepa, Marian Zubrzycki

Wątpliwości budzi pośpiech, z jakim doszło do sfinalizowania pomysłu promującego zawód. Chodzi o nowy magazyn „Adwokat". Naczelne władze adwokatury, przy sprzeciwie jednej osoby i pięciu głosach wstrzymujących się, zdecydowały 7 kwietnia o uruchomieniu projektu, który miał powołać do życia adwokackie czasopismo. Miało się tym zająć prezydium NRA. Realizacja zamierzenia przebiegła sprawnie, bo publikację można było znaleźć w kioskach już kilkanaście dni później – bez numeru ISSN i zarejestrowania w sądowym rejestrze dzienników i czasopism.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

RP.PL tylko 19 zł za 3 miesiące!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Prawo w Polsce
Co dalej z pieniędzmi dla PiS? Minister finansów w prawnym potrzasku
Materiał Promocyjny
Jak przez ćwierć wieku zmieniał się rynek leasingu
Nieruchomości
Zmiany w prawie lotniczym. Właściciele nieruchomości z nowym obowiązkiem
Edukacja i wychowanie
Ferie zimowe 2025 zaczną się później niż ostatnio. Terminy dla wszystkich województw
Sądy i trybunały
Nie tylko spadki i zasiedzenie. Najważniejsze orzeczenia Izby Cywilnej w 2024 r.
Materiał Promocyjny
5G – przepis na rozwój twojej firmy i miejscowości
Praca, Emerytury i renty
Nowe terminy wypłat 800 plus w styczniu 2025. Zmiany w harmonogramie
Materiał Promocyjny
Nowości dla przedsiębiorców w aplikacji PeoPay