Aktualizacja: 04.05.2025 09:44 Publikacja: 11.01.2023 20:00
Foto: AdobeStock
Dress code to zasady dopasowania stroju do okazji i miejsca, w jakim znajduje się dana osoba. Jego przestrzeganie świadczy o wysokiej kulturze osobistej, dobrych manierach i wychowaniu.
W miejscu pracy określony sposób ubierania się odgrywa szczególną rolę, ponieważ pracownicy są postrzegani jako wizytówka firmy i jednocześnie reprezentacja pracodawcy. Odpowiedni wygląd i strój pracownika pomaga budować wizerunek pracodawcy, podkreślać profesjonalizm oraz wzmacniać sposób postrzegania firmy na rynku. Pojawia się więc pytanie, czy pracodawca może określać jedynie zasady ubioru, czy również pozostałe kwestie wizerunkowe, takie jak fryzura i makijaż? Jak daleka może być ingerencja pracodawcy w wygląd pracownika?
Firmy, planując przyszłoroczne budżety, powinny uwzględnić podwyżki dla kobiet. Obniżki dla mężczyzn raczej nie...
Wiza uzyskana w innym państwie Schengen nie będzie już uprawniać do pracy w naszym kraju. Cudzoziemcy powinni sz...
Podpisanie umowy o zakazie konkurencji zwiększa bezpieczeństwo pracodawcy i stwarza mocniejsze podstawy do wycią...
Dyrektywa o jawności wynagrodzeń wpłynie na przyszłoroczne budżety pracodawców. Warto już teraz przeanalizować w...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
Zatwierdzenie przez związki zawodowe lub przedstawiciela załogi regulaminu, który zawiera zapisy niezgodne z pra...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas