Holendrzy zainteresowani polskimi szlakami do wędrówek pieszych i rowerowych

- Polska cieszyła się bezprecedensowym zainteresowaniem odwiedzających targi Fiets en Wandelbeurs - twierdzi Stefan Maas z biura organizacyjnego tych największych w Europie tragów poświęconych turystyce aktywnej.

Publikacja: 14.03.2024 15:06

Polska była partnerem dziesiątych targów dla turystów aktywnych

Polska była partnerem dziesiątych targów dla turystów aktywnych

Foto: Polska Organizacja Turystyczna

W środę w biurze Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej w Amsterdamie podsumowano efekty obecności Polski na tegorocznych Fiets en Wandelbeurs, największych targach turystyki aktywnej w Europie. Polska była w tym roku partnerem imprezy, którą odwiedziło ponad 30 tysięcy ludzi - czytamy w komunikacie POT.

Na targach, które odbywały się 23-25 lutego, w centrum konferencyjno-wystawowym Jaarbeurs w Utrechcie, reprezentowały Polskę województwa: dolnośląskie, lubelskie, mazowieckie, małopolskie, śląskie, warmińsko-mazurskie i zachodniopomorskie. Jak mówi dyrektor ośrodków POT w Amsterdamie i Brukseli Dominika Szulc, cytowana w komunikacie, "Polska jest destynacją coraz bardziej rozpoznawalną w Holandii”. - Nasz kraj ma to, czego wielu Holendrów poszukuje podczas wakacji – wspaniałą przyrodę, lasy, jeziora i góry – wylicza Szulc. - Targi wędrowno-rowerowe są więc idealnym miejscem, aby promować te walory.

Dostęp do artykułu wymaga aktywnej subskrypcji!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Nowe Trendy
Koncern TUI rusza na ratunek podwodnego świata Balearów. „To wspólny interes”
Nowe Trendy
Niemieckie miasto światowym hitem na lato. Turystów kręcą piłka nożna i plaże
Nowe Trendy
Ekspert radzi: Biura podróży nie mogą lekceważyć protestów przeciwko turystom
Nowe Trendy
Niemiecki rząd podniósł podatek - drożeją wycieczki. Branża turystyczna protestuje
Nowe Trendy
Szwajcaria po 30 latach zmienia promocyjne logo. Czym zastąpiła szarotkę?