Aktualizacja: 17.10.2021 11:26 Publikacja: 17.10.2021 11:26
Foto: Adobe Stock
Współczesna reklama to już nie tylko spoty telewizyjne, ulotki i billboardy. W dobie internetu i social mediów tradycyjne kanały komunikacji marketingowej tracą swoją popularność, a niekiedy są nawet negatywnie odbierane przez swoich odbiorców. Dlatego też firmy coraz częściej współpracują z osobami znanymi w internecie (tzw. influencerami) komunikującymi się z odbiorcami przez swoje konta społecznościowe w internecie. Za influencerów uważa się – nie bez przyczyny – osoby, które mają wpływ na decyzje innych ludzi, tworząc z nimi pewnego rodzaju społeczność i nawiązując długotrwałe relacje. W szczególności są to osoby publikujące swoje treści w mediach społecznościowych, w szczególności na Instagramie, blogach czy vlogach.
Każdy przedsiębiorca może stać się ofiarą nieuczciwych działań ze strony kontrahentów lub własnych pracowników....
Gdy wspólnicy spółki komandytowej nie mogą dojść do porozumienia i ustalić satysfakcjonujących warunków opuszcze...
Kto ma prawo zdecydować o zmianie miejsca dostawy? Jakie obowiązki ma przewoźnik i kiedy może żądać wyższego wyn...
Zawierając umowę ze wspólnikami spółki cywilnej, w której jednym ze wspólników jest członek zarządu spółki z o.o...
Unieważnienie akcji w prostej spółce akcyjnej wymaga wniesienia powództwa do sądu, który aby zabezpieczyć intere...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas