Awaria w Aliorze

Klienci Alior Banku skarżą się na brak możliwości zalogowania się do bankowości internetowej i mobilnej.

Aktualizacja: 09.07.2018 12:50 Publikacja: 09.07.2018 12:47

Awaria w Aliorze

Foto: Bloomberg

Od rana klienci Alior Banku skarżą się na profilu banku na Facebooku, że nie mogą zalogować się do systemu bankowości internetowej i mobilnej. Niektórzy wskazują, że po długim oczekiwaniu wreszcie udało im się dostać na swoje konto, ale brakuje niektórych funkcjonalności. Na razie Alior, siódmy co do wielkości bank w Polsce, nie opublikował komunikatu wyjaśniającego skalę awarii i podającego termin rozwiązania problemów.

Alior ma ponad 2,3 mln klientów indywidualnych mających podpisaną umowę umożliwiającą korzystanie z bankowości internetowej – wynika z danych PRnews.pl. Największy pod tym względem jest PKO BP (10 mln), mBank i Pekao (3,6 mln). Liczbau żywkotników bankowości mobilnej Aliora to 210 tys. (liderem jest PKO BP mające ponad 2,3 mln).

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Banki
ZBP: Rezygnacja z „kredytu 0 proc.” paradoksalnie zwiększy popyt na kredyty hipoteczne
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Banki
Prezes NBP Adam Glapiński: Sektor bankowy słabo pełni swoją podstawową funkcję
Banki
EBC znów obciął stopę depozytową. Czwarty raz w 2024 roku
Banki
Niespodziewany ruch banku centralnego Szwajcarii ws. stóp procentowych
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Banki
Szwajcarski bank centralny tnie stopy mocniej niż się spodziewano