Więcej czasu na streaming przed telewizorem. Pomógł im SkyShowtime

Platformy streamingowe na telewizorach oglądano w Polsce w lutym 2023 roku o minutę dłużej niż w styczniu. Widzowie przeznaczyli na nie po raz pierwszy ponad 6 proc. czasu – wyniki badania The Gauge.

Publikacja: 22.03.2023 17:40

Jednym z hitów filmowych dostępnych na Skyshowtime jest Top Gun: Maverick z Tomem Cruise`m

Jednym z hitów filmowych dostępnych na Skyshowtime jest Top Gun: Maverick z Tomem Cruise`m

Foto: Skyshowtime.com

16 minut dziennie, o minutę dłużej niż w styczniu oglądał statystyczny widz w Polsce zawartość platform streamingowych na ekranie telewizora – podała firma badawcza Nielsen w środę.

Po raz pierwszy tym samym widzowie takich aplikacji jak Netflix, czy Youtube poświęcili im przed szklanym ekranem ponad 6 proc. czasu (Nielsen pisze o 6,4 proc., ale pokazuje na wykresie 6,5 proc.). Dla porównania, w styczniu było to 5,9 proc.

Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Teraz 4 zł za tydzień dostępu!

Czytaj 46% taniej przez 4 miesiące

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Usługi
Gorąca sytuacja w Poczcie Polskiej. Prezes grozi pracownikom pozwami
Usługi
Poczta Polska strajkuje. Na dwie godziny wstrzymano pracę
Usługi
Prywatny system opieki zdrowotnej zbankrutował. Musi sprzedać szpitale
Usługi
Wielki protest w Poczcie Polskiej. Pomogli górnicy i kolejarze
Usługi
Będzie strajk w Poczcie Polskiej, ucierpią klienci. „Absurdalna propozycja zarządu”